5.17.2015

4x mini recenzia


Niekedy sa u mňa doma objaví výrobok, o ktorom by bolo fajn napísať. No na druhú stranu sa mi to na jeden článok zdá veľmi málo. Ale keď sa už nazberajú 4, je čas ich predstaviť aj Vám.



Ako prvý je tu krém na ruky Figs&Rouge French Vanilla v mega farebnom balení, ktoré mi pripomína temperové farby a je hrozne neprehľadné. Šrubovací uzáver je efektný, ale chce to nejaký čas, kým si naň človek zvykne. Ak mám povedať pravdu, vanilkovú vôňu práve nejak nemusím, takže som sa krému trochu obávala. Nebolo čoho, táto vôňa je príjemná, pripomína mi tvarohové/vanilkové fornetti. Podľa výrobcu krém obsahuje nejakú unikátnu nemastnú formulu pre jemnejšie a mäkšie ruky, nechty a kožtičku okolo nechtov. S čím aj súhlasím. Krém je celkom hutný, ale nie je mastný. Dobré sa rozotiera a pomerne rýchlo vsakuje. Pokožka je jemnejšia a dosť dlho si uchováva aj príjemnú vôňu. Hydratácia je na môj vkus trochu slabšia, ale na teplejšie dni je dostatočná. V zime by som určite potrebovala "vyšší level". Krém bol v jednom z Ladyboxov a má objem 80ml.



Druhým výrobkom je Eye Gold Gel od Dermacol. Keďže som už bližšie k 30. narodeninám ako k tým 20., je používanie očného krému u mňa už na mieste. Keďže však potrebujem oči hydratovať ale nie zmastniť, dlho som hľadala ten správny výrobok. Predtým používaný Bioderma Sensibio bol fajn, ale jeho hydratačná schopnosť trochu zaostávala. Nonique je zas príliš mastný a nemôžem ho používať pod makeup. Rozhodla som sa siahnuť po tomto "očnom zlate" s bylinným komplexom, ktorý je určený na unavené oči. Má gélovú konzistenciu priehľadnej farby a je bez parfumácie. Urobí presne to, čo očakávam - očné okolie hydratuje, osvieži ale zároveň nepremastí a vsiakne celkom rýchlo. Očné okolie po jeho použití pôsobí sviežejšie a všeobecne pôsobí krajšie. Nejaký extra protivráskový efekt som si nevšimla, ale ten som nehľadala. Má objem 15ml.



Ďalším výrobkom, ktorý ma príjemne prekvapil je pleťové sérum Antakne od Bione Cosmetics. Ide o priehľadný tekutejší gél, ktorý obsahuje kyselinu azelaovú a čajovníkový olej. Sérum je určené na problematickú pleť a pleť so sklonom k nedokonalostiam. Malo by obmedzovať rozvoj mikroorganizmov, ktoré spôsobujú hnisavé vyrážky a pod. Môže sa nanášať buď na celú pleť, alebo len lokálne na vyrážky vždy na noc. Osobne preferujem jeho používanie na pleť plošne. Za celý čas používania som nespozorovala žiadne problémy s pálením alebo nadmerným vysušením pokožky. Nedokonalosti po jeho použití postupne vyschnú a zmiznú. Objem je 80ml a sľubuje zloženie bez SLS, ropných produktov a iných svinstiev :)


Posledným je olejček na vlasy Macadamia Healing Oil Spray, ktorý by si možno zaslúžil aj vlastnú recenziu. Od značky Macadamia som mala dávnejšie masku a tá mojím vlasom skutočne ulahodila. Podobné je to aj s týmto olejčekom. Napriek tomu, že moje vlasy sú mastné, olejček ich po použití vyhladí, zjemní a sú veľmi pekne lesklé. Nezmastňuje. Zvyknem ho používať na mokré vlasy, presušené len uterákom, ale vraj sa môže aj na suché. Olejček je priehľadný a má veľmi intenzívnu, výraznú vôňu, ktorá sa na vlasoch veľmi dlho udrží. Za mňa určite palec hore. Objem je 60ml.

Poznáte niektorý z týchto výrobkov? 

4 komentáre:

  1. ja by som sa chcela spýtať, že kde si zohnala to pleťové sérum ANTAKNE..? vyzerá to celkom dobre... po tej Macadamii pokukujem aj ja... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Natrafila som na to v jednom bioobchode u nás v meste. Myslím, že buď takto to niekde kúpiš, alebo snáď aj niekde na nete :)

      Odstrániť
  2. očný gélik som mala tiež a mala som z neho podobné pocity :)
    letná giveaway
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ostala si mu verná, alebo si hľadala ďalej? :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017