9.09.2015

4x mini recenzia č.2


Niekedy sa doma nakopia výrobky, o ktorých sa neoplatí písať celý článok. No na druhú stranu by bola škoda ich nechať nezrecenzované. Dnes Vám teda opäť predstavím 4 z tejto kategórie. Minulý mix recenzií nájdete TU.



Jediným zástupcom z oblasti pleťovej starostlivosti je čistiaca pena Neem Foaming Face Wash, značky Himalaya Herbals. Od tejto značky som v minulosti mala výbornú masku na pleť, práve s obsahom Neem. Pena je vhodná na čistenie normálnej až mastnej pleti a v zložení nenájdete parabény, ftaláty a SLS. Mala by redukovať mastenie pleti a zároveň pomáhať udržiavať pokožku bez nedokonalostí. Pena má peknú sviežu rastlinnú vôňu a používa sa veľmi pohodlne. Naozaj redukuje mastenie pleti, čo je jej výhodou aj nevýhodou. Nevýhodou preto, že po použití mám výrazný pocit suchej pleti. Bohužiaľ, je natoľko výrazný, že túto penu opakovane kupovať neplánujem.



Zvyšok tu máme už len zástupcov telovej starostlivosti. Výrobky od Manufaktura mám veľmi rada, rovnako aj výrobky s vôňou malín. Preto som neodolala tomuto Zvláčňujúcemu telovému mlieku s vôňou malín. V obsahu mlieka nájdete malinový a mandľový olej. Mliečko je v rozkošnom balení s mini mašličkou na vrchnáku. Je klasické biele, konzistenciou skôr tuhšie ako tekuté. Vôňa malín je dosť chemická, ale pomerne výrazná a na tele celkom dobre drží. Dá sa cítiť aj po niekoľkých hodinách. Mlieko sa trochu horšie rozotiera, zanecháva biele šmuhy na pokožke. Inak naozaj pekne zvláčňuje a vyživuje pokožku. Tu ma malinová vôňa veľmi nepresvedčila, ale rada skúsim mlieko v inom variante.



V oblasti krémov na nohy mám svoju stálicu od Balea. Tentokrát sa mi do rúk dostal krém od Oriflame Feet Up Advanced Foot Cream - zjemňujúci krém na päty. Rovnako ako môj milovaný krém od Balea, aj tento obsahuje v zložení ureu. Je bielej farby a krémovej konzistencie, menej hutný ako Balea. Vonia príjemne, sviežo. Veľmi dobre sa nanáša a celkom rýchlo vsiakne. Chodidlá sú potom perfektne hydratované, aj zhrubnutá pokožka sa javí mäkká a jemná. Pokiaľ sa niekedy prestane vyrábať moja obľúbená Balea, veľmi rada siahnem opäť po tomto kúsku.



Ako posledný tu máme krém na ruky Go Go Repair Hand Cream od Kallos. Ide o regeneračný krém na ruky s obsahom olejov a vitamínov. V krásne ružovej xxl (125ml) tube sa skrýva hutnejší krém bielej farby. Nanášanie na ruky je bezproblémové a príjemné. Horšie je to so vstrebávaním. Napriek tomu, že výrobca uvádza, že krém sa vstrebáva rýchlo a nezanecháva mastný pocit, je to podľa mňa naopak. Vstrebávanie je podstatne dlhšie, ako pri ostatných krémoch na ruky. Na druhú stranu sú ruky naozaj vyživené a hydratované a tento pocit trvá. Vôňa je skôr neurčitá.

Poznáte tieto výrobky? Máte s nimi skúsenosti? 

2 komentáre:

  1. tú čistiacu penu od Himalaye mám, ale tá vôňa mi trošku vadí... nieže by mi smrdela, ale nevonia mi až tak dobre... :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž, vône sú naozaj veľmi subjektívna záležitosť :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017