9.15.2015

Mandarínka všade


Pomaly ale isto sa k nám blíži pani jeseň. S nástupom chladnejších dní zvykneme meniť svoje šatníky, niekto upravuje líčenie, niekto vymieňa parfém.U mňa je to podobne, vždy začiatkom jesene odkladám svetlé a svietivé farby lakov na nechty, farebné linky a vyberám tie tmavšie, tlmenejšie odtiene. Podobne je to aj s vôňami. Mám také, ktoré používam vyslovene keď je teplo a potom také, ktoré používam len v zime. Tentokrát sa však ku mne dostali 2 voňavé novinky, ktoré si viem predstaviť aj aj. Jednu, po ktorej som túžila už veľmi dlho a jednu, ktorú som si kúpila úplnou náhodou.


Tou, po ktorej som už túžila veľmi dlho je moja milovaná Gucci Flora by Gucci Eau Fraiche. Ide o nádherne výraznú sviežu a zároveň kvetinovú vôňu. Od kedy som ju prvýkrát cítila na predavačke v drogérií mi nedala spávať a nakoniec som si ju dopriala. Flakóny vôní z radu Flora sú v podstate rovnaké, líšia sa len farbou. Eau Fraiche je taká bledomodrá, mintová či jemne tyrkysová. Ako úplne prvé Vás pri nastriekaní ovanie skvelá svieža vôňa šťavnatej mandarínky, ktorá je pretkaná tónmi iného citrusového ovocia a jemnej pivónie. V srdci vôni sa rozvinú akordy ruže a pomarančovníkového kvetu. Samotným základom vône je korenie, santalové drevo a pačuli. Ja som milovníkom ovocných a najmä sviežich citrusových vôní. Avšak nedávno mi bolo povedané, že som už dospelá a mala by som viac siahať po "dospelejších" kvetinových vôňach (hoci si nemyslím, že na vôňu treba vek). Gucci Flora Eau Fraiche je takým mostíkom medzi týmito dvoma svetmi. Napriek tomu, že ide o toaletnú vodu, je po nastriekaní dostatočne výrazná. Horšie je to s výdržou, počas dňa je potrebné ju obnoviť. Gucci Floru Eau Fraiche v balení 75ml zoženiete za 41E.


Vôňa, ktorá sa ku mne dostala úplne náhodou pochádza z voňavej dielne, ktorú osobne preferujem najviac. Ide o vôňu Calvin Klein Endless Euphoria. Priznám sa, že nové verzie starých vôní sledujem málokedy. Pokiaľ ma nezaujme tá prvá, klasická verzia, iné už neriešim. Podobne to bolo aj v tomto prípade. Klasická CK Euphoria sa mi nepáčila, takže tým pádom u mňa akákoľvek Euphoria hasla. Endless Euphoriu som objavila náhodou. Niekedy si zvyknem len tak listovať špeciálne zľavy kozmetiky ktoré ponúka parfums a tam som ju objavila vo veľkosti 125ml za výbornú cenu (necelých 38E). Prezrela som si zloženie, v ktorom na prvom mieste tróni mandarínka, bergamot a kvet čerešne. Milovníka citrusových vôní toto zloženie potešilo a vôňa už bola v košíku. Na počudovanie, najvýraznejším tónom pri nastriekaní je kvet čerešne. V srdci vône tróni fialka, ruža a najvýraznejšie asi orgován. No a vôňa je ukončená základom, ktorý tvorí zmes pižma, santalového dreva a bambusu. Vôňa je celkovo nevtieravá a jemná, nie je veľmi výrazná. Výdrž je na tom trochu lepšie ako Flora, ale tak či tak je potrebné ju počas dňa obnoviť. Flakón je podobný flakónu klasickej Euphorie, ale nie je to úplne presne to isté. Je okrúhlejší, priehľadný a sfarbený do odtieňov žltej. Calvin Klein Endless Euphoria kúpite v balení 125ml za 35E. 

Poznáte tieto vône? Aký typ vôní prevažuje u Vás - sladké, svieže, kvetinové, ovocné? Delíte vône na letné a zimné?

4 komentáre:

  1. Och, tie vône vyzerajú dokonalo, aj ja ich chcem! :D

    Práve u mňa prebieha krásna giweavey, neváhaj a zapoj sa! Súťaží sa o skvelé ceny :)
    http://ankalooksword.blogspot.sk/2015/09/fall-giweavey.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerajú skvelo ! :) Takisto mením aj šatník keď prichádza jeseň, mám radšej tmavšie farby :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017