1.29.2016

Ďalší klenot z dielne Soaphorie


Ak by ste sa ma opýtali, aká značka kozmetiky ma aktuálne fascinuje najviac, určite by som povedala, že Soaphoria. Ich sortiment je skutočne pestrý, zaujímavý a kvalitný. Vyskúšala som už zopár produktov starostlivosti o telo (mydielka, telové suflé) a dnes Vám predstavím jeden výrobok pleťovej starostlivosti. 



Hoci mám už svoje obľúbené výrobky aj v oblasti pleťovej starostlivosti, s maskami ma ešte stále baví experimentovať. Najmä s tými nedrogérkovými a ešte viac s prírodnými. Preto som pri poslednej objednávke siahla po maske a čističi s názvom Herbaphoria. Maska obsahuje samé dobroty ako: zelený íl, bentoninový íl, biely íl, šalviu, harmančekový olej, rozmarín, žihľavu, neem olej, spirulínu a extrakty z morských rias. Toto kombo je určená najmä na mastnú, aknóznu pleť, ktorú by malo vyčistiť, regenerovať a opäť obnoviť jej prirodzenú rovnováhu. Môže sa používať 2x týždenne ako maska s dobou pôsobenia 15 minút, alebo ako čistiť každodenne. Ja ju používam len ako masku.


Masku kúpite v klasickom Soaphoria obale - sklenenom s pevným uzatváraním. Tieto dózičky sú perfektné, pretože sa po použití dajú vyčistiť a môžete v nich skladovať čokoľvek, alebo sa dajú vrátiť a získať späť 1e. Maska je tmavozelenej farby a má hustú gélovo-krémovú konzistenciu. Trochu má tendenciu sa "ťahať" a rovnomerné nanesenie na pleť môže byť oriešok. V maske sa nachádzajú menšie aj väčšie čiastočky a kúsky rastliniek. Na pleti to vyzerá ozaj efektne, doma sa ma vždy všetci zľaknú :D. Vonia krásne sviežo, bylinkovo. Neviem presne charakterizovať čo mi pripomína, ale cítim tam už spomínaný rozmarín aj šalviu. 


Pleť po nanesení masky vrní blahom. V prvom rade maska spôsobuje jemne chladivý pocit a celkovo je na tvári veľmi príjemná. Nesťahuje ani neštípe (ale pozor na citlivé okolie oči). Odstraňuje sa teplou vodou, a po použití neregistrujem žiadne nepríjemne pocity ani sčervenanie. Naopak, pleť je jemná, hebká, upokojená, prečistená a pôsobí krajšie. Maska má typickú vlastnosť prírodných produktov, a to že počas prvých použití "vyťahuje" nečistoty. Takže sa netreba obávať prvotného mierneho zhoršenia pleti, maska funguje ako má a lieči. 

Celkovo mám z nej veľmi pozitívny pocit. Maska je prírodná, neobsahuje žiadne živočíšne zložky a 89% jej zložiek je v bio kvalite. V objeme 125ml ju zoženiete za 12e. 

Aké máte skúsenosti so značkou Soaphoria? Zvyknete experimentovať v pleťovej starostlivosti? 

10 komentárov:

  1. Juj, tak tá vyzerá dosť dobre! Zatiaľ som vyskúšala od Soaphorie univerzálny balzam a ten je riadne fajn, potom balzam na pery a soľ do kúpela, taká klasika. :) A experimentujem stále, stále rada skúšam nové výrobky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten univerzálny balzam ma celkom láka :)

      Odstrániť
  2. Vidím, že Soaphoria je stále oblíbenější, také na ni chystám článek. Koupila jsem si dvě jejich pletové masky a obě se mi moc líbí :-)

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj, na blogoch ju vidím stále častejšie a častejšie :)

      Odstrániť
  3. V posledni dobe se cim dal casteji v peci obracim na prirodni produkty, takze jsem rada za kazdy tip na novy kousek :) Maska vypada moc dobre, od Soaphorie mam zatim zkusenost jenom s telovym sufle, ktere je uzasne a urcite planuji vyzkouset i dalsi produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Telové suflé som tiež mala, vo verzii Citrusová bomba a bolo peckové. Túto masku určite odporúčam :)

      Odstrániť
  4. S touto značkou nemám zkušenosti, ale stále o ni čtu víc a víc.

    lifestyle and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzera velmi dobre :) take nieco by sa mi hodilo, mala som od nich mydlo na vlasy a bolo super, takze mozno si od nich opat nieco zadovazim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyskúšaj, určite budeš spokojná :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017