6.07.2016

Ako na matné pery?



Matné pery sú v súčasnosti ozaj veľkým hitom. Mňa spočiatku nechával tento trend chladnou, ale tie pekné obrázky matných pier na nete, blogoch a tak.. Veď to poznáte. Neodolala som a kúpila si jeden matný rúž. Ten ma veľmi neuchvátil, ale potom som objavila recenziu (neskôr viac recenzií) na produkt, ktorý Vám chcem dnes predstaviť a do matného efektu na perách som sa zamilovala. 





Matný rúž True Color Matte od Avonu sľubuje matný vzhľad pier s trvácním krytím a bez vysušovania. Samotné balenie rúžu už napovedá o tom, aký bude jeho účinok. Balenie je hranaté, vyrobené z čierneho matného plastu s tenkým kovovým prúžkom s logom Avon. Zvrchu je balenie priehľadné, takže vidíte, ktorý odtieň si vyberáte. Uzatváranie rúžu je pevné a dobre drží aj vtedy, keď je rúž len tak pohodený v kabelke. 


Vybrala som si odtieň Adoring Love, vrámci mojej úchylky na fuchsiové a cyklamenové spektrum odtieňov na pery. A farbička je to teda skvostná! Plná ružová so studeným podtónom, možno je v nej aj trošku fialovej.


Keď vytočíte von samotný produkt, tak už na prvý pohľad vidíte, že ide o matnú záležitosť. Rúž je konzistenciou príjemne krémový a pohodlne sa aplikuje na pery. Pigmentácia je fakt brutálna. Stačí jedna vrstva a pery sú perfektne pokryté jednoliatou vrstvou farby. Matný efekt je tiež na jedničku. Farba pôsobí plne, výrazne a nezalieza do vrások v perách. Miestami má tendenciu tvoriť menšie zhluky, dajú sa však rozotrieť. Rúž je aj jemne sladko parfumovaný. 


Výdrž na perách je nadpriemerná. Povedala by som, že ide o jeden z výrobkov s najlepšou výdržou, aké som kedy vyskúšala. Dokonca aj po zjedení večere vnímam veľmi malý úbytok farby z pier. Okrem toho má rúž ešte jeden veľký bonus. Napriek tomu, že má matný efekt, pery nevysušuje. Skôr mám pocit, že je aj trochu hydratačný. Samozrejme, tá hydratácia nie je najlepšia na svete, ale pokiaľ nemáte problém so suchými perami, bude Vám stačiť. A ak máte suché pery, stačí pod rúž naniesť trochu balzamu a vybavené. Takto ale rátajte s trochu slabšou výdržou. 


Takže verdikt? Smelo odporúčam! Rúž je ozaj parádny, dostupný v 15 odtieňoch a za podľa mňa veľmi dobrú cenu 3,90e v akcii. 


Páči sa Vám trend matných rúžov na pery? Máte nejaký matný rúž? Skúšali ste tento? 

8 komentárov:

  1. Tiež mám tieto rúže a taktiež som spokojná. Toto je pekný odtien :)
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherný odstín! A matnou rtěnku doma ještě nemám, takže bych to měla dohnat.
    Beauty by K. - zapoj se do soutěže.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak budeš kupovať, tieto sú skvelou voľbou :)

      Odstrániť
  3. Ja mám matný rúž jordana a gosh, jordana trošku aspoň hydratuje gosh už menej, tieto z avonu ma moc neoslovili ale aj tak ich mám už doma dosť a treba ich míňať:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám aj Jordanu a mňa zas veľmi nepotešila. Farba sa mi dosť ukladá vo vráskach v perách a nie je až tak dokonale matná. Ale tiež ju plánujem recenzovať :) Gosh je aký?

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017