Broskyňové líčka

6/13/2016 12:30:00 AM


Jednou z mojich najväčších makeup vášní sú lícenky. Mám ich doma celkom dosť, rôznych značiek a rôznych odtieňov, hoci stále preferujem tie prirodzenejšie a využiteľnejšie. Nedávno som natrafila v ponuke značky Make Up Revolution I♥Makeup  na srdiečkové lícenky Blushing Hearts a úplne jednoducho som sa do nich zamilovala. Mimo to som chcela už dlhšie skúsiť aj nejakú zapekanú lícenku. Tí znalejší vedia, že ide o dupe produktu inej značky, ale za podstatne menšie peniažky. Keďže doma mám viac ružových líceniek, siahla som tentokrát po broskyňovej Peach Pink Kisses


Lícenka prišla domov v rozkošnom papierovom balení v ružovo - zlatej kombinácií farieb a v tvare srdiečka. Vnútri je lícenka uložená ešte v plastovom obale, takže sak sa s papierovou krabičkou niečo stane, budete stále ešte mať nejaký obal. Viečko nie je k spodnej časti obalu pripojené a vyťahuje sa dosť jednoducho. Takže lícenku skôr neodporúčam prenášať v kabelke. Na spodnej strane máte základné info o lícenke a výrobcovi, zloženie chýba. 


Samotný produkt je tvorený 3 rôznymi odtieňmi. Všetky tri obsahujú bohaté množstvo trblietok. Prvý odtieň, ktorého je najmenej je zároveň najmenej pigmentovaný. Je to veľmi svetlá ružová. vo mne evokuje ľad, hoci na fotke pôsobí jemne bronzovo. Osobne by som ju ani lícenkou nenazvala, skôr by som povedala že ide o rozjasňovač. Druhý stredne zastúpený odtieň je už viac pigmentovaný, skôr ružový ale s jemným nádychom broskyňovej. Tretí odtieň je krásna pravá broskyňová s príjemnou pigmentáciou. 


Lícenku osobne používam tak, že jednotlivé odtiene miešam. Buď dvojicu - rozjasňujúci odtieň s farebným, alebo všetky tri dohromady. Pri aplikácií na pleť sa nemusíte obávať "marfuša" efektu, pretože aj napriek pigmentácií pôsobí lícenka na pleti skôr jemným dojmom, akoby ste sa líc len dotkli. Výraznejší efekt viete dosiahnuť vrstvením farebného odtieňa. Vďaka obsahu rozjasňovača lícenka príjemne zvýrazní lícne kosti, dodá tvári "šťavu" a podporí ostatné líčenie. Skoro vôbec nepráši. Na pleti vydrží bežne celý deň od rána až do večera, hoci trochu stráca na intenzite. 

naľavo zmiešané všetky tri odtienie, napravo zdola: rozjasňovač, ružový odtieň, broskyňový odtieň 

Teraz v teplejšom počasí po nej siaham stále častejšie a častejšie, pretože tie odlesky na slniečku sú veľmi pekné. Lícenku mám doma už dlhšiu dobu a aj napriek častému používaniu mám pocit, že z nej skoro vôbec neubudlo. Lícenka obsahuje 10g produktu a je dostupná v 6 odtieňoch za 9,00E. Okrem toho sú v tomto balení v ponuke aj 3 rôzne odtiene rozjasňovača a 2 odtiene bronzeru. 

Máte niektorú z Blushing Hearts líceniek? Ktorá lícenka je Vaša obľúbená? Aký typ produktu nakupujete najradšej? 

You Might Also Like

14 komentářů

  1. tiež idem skôr po broskyňových odtieňoch,ružová mi nejde.mám tuhú z limitky alverde a guličky z oriflame.essence malo vraj pár dobrých v limitkách ale to sa ja vždy dozviem až ked sú fuč.mala som aj paletku od mur a tam bol bronzer rozjasňovač a lícenka.celkom to ušlo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak táto by sa ti mohla potom pozdávať :) okrem tejto majú ešte aj inú broskyňovú trojicu v ponuke. Inak, pekná broskyňová je aj Hot Mama od theBalm :)

      Odstrániť
  2. Táto má naozaj krásnu farbu a aj to balenie ! :) Veľmi sa mi páčia takéto broskyňové farby :) Skvelá recenzia !
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že ak si zadovážiš tento kúsok, nebudeš ľutovať :)

      Odstrániť
  3. Tieto lícenky sa mi nesmierne páčia! Naozaj krásne ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To balenie je úplne dokonalé :) Zháňam akurát nový rozjasňovač, lebo ten, čo mám od Sleeku sa už pomaly míňa, nemáš náhodou skúsenosti aj s týmito srdiečkovými rozjasňovačmi? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohužiaľ neskúšala som ho, ja som len nováčik v rozjasňovačoch, nedávno som si kúpila Lumi Drops od Gosh a to je celkom fajn :)

      Odstrániť
  5. krásne balenie aj odtieň :) tiež sa mi páčia teraz tie odlesky líceniek na slnku :)
    moja obľúbená lícenka je tiež od Revolution Blush Now :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, videla som recenziu, tá tiež vyzerá sľubne :)

      Odstrániť
  6. Krásné balení a ty barvičky jsou super! Už jsem se po tomto produktu dívala, ale ještě jsem nekoupila, tak bych to měla rychle napravit.
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, treba rýchlo, aby sa neminuli :)

      Odstrániť
  7. Srdíčkovou tvářenku mám - teda spíše bronzer. Je nádherná. Ale hned první den mi spadla a rozbila se, takže jsem trošku zklamaná, že za ty peníze není trošku kvalitnější. Protože stíny, pudry i tvářenky mi spadly už tolikrát a všechny drží, jenom srdíčko je na prášek :(

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och, tak to ma mrzí :( a dá sa ešte použiť?

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017