9.20.2016

Používate tonizačné vody?


Nedávno som niekde čítala, že tonizačná voda je veľmi dôležitou súčasťou každodennej starostlivosti o pleť. Úlohou tonizačnej vody je najmä prinavrátiť pokožke prirodzené pH po umytí vodou a čistiacim prípravkom. Iné doplnkové vlastnosti a účinky sa už samozrejme líšia podľa použitého produktu, napr. hydratácia pleti, bielenie pigmentových škvŕn či stiahnutie rozšírených pórov. Ja aktuálne vo svojej dennej rutine používam tonizačnú vodu Ziaja Manuka Tree.


Podľa výrobcu je to sťahujúca pleťová tonizačná voda, ktorá je vhodná pre zmiešanú a mastnú pleť. Mala by dočistiť pleť a tak skompletizovať odtraňovanie makeupu. Rovnako by mala byť vhodná na zväčšené póry, ktoré by jej pôsobením mali byť stiahnuté. V zložení tonizačnej vody sa nachádzajú organické kysliny s jemným exfoliačným účinkom. Voda by mala pomáhať aj zmenšovať prejavy akné. A nakoniec, mala by pripraviť pleť na ďalšie ošetrenie. 


Tonizačnú vodu kúpite v tmavozelenom priehľadnom obale s rozstrekovačom. Podľa návodu by sa mala na pleť aplikovať pomocou vatového tampónu, na ktorý vodu jednoducho nastriekate. Na jednu aplikáciu stačia tak 2-3 streknutia. Používať by sa mala 2x denne - ráno a večer. 


Samotná tonizačná voda je priehľadná a má dosť výraznú skôr kvetinovú vôňu. Osobne mi trvalo trochu dlhšie kým som si na ňu zvykla. Nie som si už úplne istá ako voňajú krémy z rady Manuka Tree, lebo som ich používala už dávnejšie, ale predpokladám, že vôňa bude dosť podobná. Akurát v tomto prípade je určite výraznejšia. 


Po aplikácií pomocou tampónu na pleť nie je potrebné nejak extra dlho čakať, celkom rýchlo sa do pokožky vpije. Na chvíľku necháva na pleti lepkavý pocit, ktorý sa stratí do po nanesení pleťového krému. Voda neobsahuje v zložení alkohol, takže na pleti neštípe, Naopak, pocit "sťahovania pleti" je dosť citeľný. Najvýraznejší bol hlavne pri prvých použitiach, teraz ho už nevnímam. Čo sa týka efektivity, ja všeobecne svoje póry neriešim, pretože viac ako tie ma iritujú jazvičky od akné. Proti nedokonalostiam ale pomáha, hoci nemôžeme čakať žiadne zázraky. Začiatkom septembra som bola niekoľko dní preč a tonizačnú vodu som so sebou nebrala. Za ten čas sa mi pleť celkom zhoršila, ale pri návrate domov a jej opätovnom používaní sa dala celkom rýchlo opäť do poriadku. Takže už existujúce nedokonalosti sa s touto vodou hoja určite lepšie. Aktuálne užívam hormonálnu liečbu, čo tiež s mojou pleťou robí celkom šarapatu, ale aj pomocou tejto vody sa mi ju darí držať pod akou-takou kontrolou. 


Ja túto tonizačnú vodu považujem za výrobok hodný vyskúšania, ale samozrejme samotná voda Vás pred pórmi a nedokonalosťami nezachráni. Na to proste potrebujete celkovo správnu starostlivosť v podobe výrobku na čistenie pleti a dobrého krému. Viem si ale predstaviť, že pri používaní s ostatnými výrobkami starostlivosti z tohoto radu môže byť efektivita výborná. Keďže krémiky som v minulosti používala veľmi rada. 200 ml balenie kúpite za 5,51e. 

Používate tonizačné vody? Máte skúsenosti s radom Ziaja Manuka Tree? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017