Rozjasňujúce kvapky

9/14/2016 12:30:00 AM


V používania rozjasňovačov som stále nováčikom. Veľa rozjasňujúcich produktov nemám, ale v poslednom čase sa mi stále viac páči jemne rozjasnený efekt pleti. Samozrejme, s mierou, žiadne mega blýskanie. Zatiaľ rozjasňujem sporadicky, ale takto podobne som začínala s bronzerom a teraz ho používam v podstate každý deň. Rozjasňovač, ktorý mi aktuálne robí radosť je Lumi Drops od GOSH.


Podľa výrobcu je Lumi Drops "tekutý rozjasňujúci prípravok, ktorý pleť oblečie do závoja nádhernej žiarivosti. Zvýrazní ju jagavým efektom reflexných perleťových pigmentov". Lumi Drops kúpite v malej fľaštičke s úzkym aplikátorom, pomocou ktorého produkt ľahko dostanete von. Samotný rozjasňovač má podľa mňa skôr tekuto-krémovú konzistenciu a je bez parfumácie. Môj odtieň je 02 Vanilla, čo je veľmi svetlý, bielo-ružovkastý odtieň, ktorý po rozotrení splynie s odtieňom pleti a na miestach, kde som ho naniesla zanechá vrstvu perleťového lesku. Je to taká univerzálnejšia farbička, ktorú si viem predstaviť používať ozaj celoročne. 


Nanášam ho pomocou štetca na vybrané miesta pleti - pod obočie, do vnútorného očného kútika, na vrchol lícnych kostí a nad hornú peru. Tieto miesta rozjasňovač pekne presvetlí, rozjasní a dodá pleti zdravší, žiarivý dojem. Úplne rada ho používam napríklad keď sa v noci nevyspím, alebo som chorá a pomocou niekoľkých kvapiek Lumi Drops vyzerám hneď omnoho lepšie. Vďaka tekutej konzistencii je tento výrobok úplne vhodný na zamiešanie do makeupu alebo denného krému, ak by ste chceli dosiahnuť efekt rozžiarenej celej tváre. 



Za mňa teda spokojnosť. Lumi Drops kúpite v 15 ml balení za cenu cca 10e. Dostupný je v 3 odtieňoch - najsvetlejší 02 Vanilla, broskyňový 04 Peach a bronzový 06 Bronze. 

Používate rozjasňovače? Aký je Váš obľúbený? Aké textúry preferujete - práškové, krémové, tekuté? 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. tak toto je veľmi zaujímavý produkt :) skôr na leto :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne by sa žiadalo rozjasniť často aj v zime :)

      Odstrániť
  2. Ja už po ňom pokukujem rok, ale stále sa presviedčam, že mám doma dosť rozjasňovačov, ktoré nespotrebujem nikdy, tak na čo mi je ďaľší. Ale ako sa poznám nakoniec neodolám, lebo aj balením mi príde praktický.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda produkt vidím poprvé a dost mě zaujal.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017