Ako som si raz naslepo kúpila pleťový krém

10/25/2016 12:30:00 AM


Musím povedať, že veľmi rada nakupujem online v eshope Notino. Jedným z dôvodov prečo je to tak, je pomerne široký sortiment prírodnej kozmetiky v ich ponuke. Niekedy sa tam len tak prehrabávam a objavujem nové značky a nové produkty. Naposledy ma tak zaujala poľská značka prírodnej kozmetiky Make Me BIO. Notino ponúka prierez sortimentom tejto značky - od pleťovej, telovej a vlasovej starostlivosti až k výrobkom určeným pre deti. Ja som si z ich ponuky vybrala ľahký denný krém Beautiful Face určený pre pleť s nedokonalosťami.


Krém má veľmi pekné balenie, s tým sa teda poriadne vyhrali. Je balený v hnedom sklenenom obale s čiernym viečkom a nálepkami v zeleno-bielej kombinácií. Viečko je prelepené nálepkou, takže máte istotou, že ste ozaj prvé, ktoré balenie otvárajú. Okrem toho bol ku krémiku ešte priviazaný malý informačný letáčik. Celý v poľskom jazyku. Našťastie, bývam blízko pri hraniciach a rozumiem. Podľa výrobcu ide o krém určený na boj s nedokonalosťami pleti. Mal by zmenšovať začervenanie a zabraňovať masteniu. Čajovníkový olej ľahko preniká do pokožky a pomáha v boji s baktériami, ktoré vyvolávajú akné. Výrobok podľa výrobcu neobsahuje parabény, siríčitany, parfémové zložky ani konzervanty.


Nuž, krémik sa mi vizuálne pozdával a informačný letáčik ešte viac. Prekvapko nastalo po otvorení. Totiž konzistencia - nebola som na ňu pripravená. Ono, krém je celkom hutný a našľahaný. Osobne som čakala skôr emulziu, keďže to má byť ľahký pleťový krém. Tak som zabrúsila očami na zloženie a bum, druhý šok. Ja, ktorá sa bojím olejov na pleti ako čert (aj napriek tomu, že som už milionkrát čítala o vhodnosti olejov na mastnú pleť a čosi už aj vyskúšala), lebo veď keď som mastná, tak nebudem pleť ešte viac premasťovať. A zrazu mám krém s nasledujúcim zložením: voda, emulgačný vosk, rastlinný glycerín (bez palmového oleja), slnečnicový olej, olivový olej, kokosový olej, bambucké maslo, olej z marhuľových semien, hodvábny proteín, vitamín E, vitamín C, kyselina hyaluronová, kyselina stearová, extrakt z listov paradajky, extrakt z brusníc, extrakt z jahôd, extrakt z citrónov, čajovníkový olej, xantánová guma, glycerín, etanol. Nuž, šok som teda zažila poriadny.


Ale keď som krém už otvorila, tak som si povedala, že mu dám šancu. Oleje, neoleje, prekonám sa. Krém celkom príjemne vonia, tak čisto a jemne bylinne. Tak som načrela prstom a rozotrela na pleť. Čakala som nejaký nepríjemný mastný pocit ale nič neprišlo. Naopak, ako aplikácia tak aj vsakovanie do pokožky bolo príjemné, hoci trvalo trochu dlhšie ako u iných výrobkov. Krém na pleti zanecháva jemne mastný film, pleť ale na dotyk pôsobí viac ako hydratovaná a vyživená než ako mastná. Používala som ho pre účely recenzie cca mesiac dvakrát denne. Ak si odmyslím ten čas, kedy som riešila svoju hormonálnu nerovnováhu tak mám aktuálne veľmi peknú pleť. Nedokonalosti sa síce objavujú ale skôr ide o také maličké červené vyrážky. Nič veľké, bolestivé či zahnisané.


Krém je sám o sebe fakt dosť hutný a výživný, a mala som trochu problém nanášať naň makeup, najmä preto, že ráno sa kvôli času líčím hneď bezprostredne po nanesení pleťového krému. Tým pádom je na pleti ešte jemný film a makeup potom trošku stráca na výdrži. Preto som ho nakoniec nechala len na večerné použitie, kedy chcem pleť po celom dni rozmaznať a čo najlepšie v noci regenerovať.

Krémik kúpite na stránke notino v objeme 60ml za 10,90e.  Ak máte mastnú či zmiešanú pleť s nedokonalosťami a nebojíte sa olejov tak ako ja, môže Vám vyhovovať. 

Poznáte značku Make Me BIO? Skúšali ste nejaký produkt tejto značky? Obľubujete oleje v zložení pleťových krémov? 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Túto značku teda nepoznám, ale zaujal ma hneď obal. Jednoduchý a pritom zaujímavý. Ja mám pleť suchú, ale aj napriek tomu tiež takéto hutné krémy používam až na večer. Tiež sa ráno líčim hneď po nanesení pleťovej kozmetiky, tak vtedy preferujem niečo naozaj ľahké. Ale dakujem za predsatvenie novej prírodnej kozmetiky, keď mi dojde krém aspoň viem na akú značku sa zamerať (vždy musím skúšať niečo iné) :)

    www.simonazacko.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže tiež máš diagnózu testera? :D myslím, že v ich ponuke si bez problémov vyberieš :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017