Gucci v zlatom

2/19/2017 12:30:00 AM


Hoci na blogu sa vyskytujú prevažne recenzie dekoratívky a telovej starostlivosti, ja úplne najradšej recenzujem vône. Milujem tie nádherné flakóny, ktoré sú častokrát umeleckým dielom. A hrozne ma baví postupom dňa sledovať ten vývoj, zmenu ktorou vôňa na mojej pokožke prechádza. Tentokrát mám pre Vás recenziu na vôňu, ktorá je ale totálne mimo môjho bežného ovocno-citrusového okruhu. Predstavujem Vám toaletnú vodu Gucci by Gucci.


Začnime klasicky flakónom. Vyrobený je zo skla, v kombinácií s kovom. Nosnou farbou je zlatá. Na hrdle flakónu sa nachádzajú dva drobné prívesky, jeden mi evokuje pracku na opasku a druhý je koliesko s logom značky. Celkovo je flakón dosť masívny a pomerne ťažký, no aj napriek tomu sa dobre drží v ruke a používa. Celý flakón pôsobí skôr klasicky, elegantne a dosť žensky. 


Samotná vôňa je neskutočná. Keď som pátrala po jej charakteristike, prišla som k popisu chypre-kvetinová. Jej zloženie je nasledovné: hlava - harmanček, hruška, gujavy, dymové tóny; srdce - konvalinka, kvet pomarančovníka, kvet Tiaré; základ - pačuli, med, pižmo. Ak mám povedať pravdu, ak by som si chcela vôňu kúpiť a videla by som toto zloženie, asi by som to radšej nechala tak. V konečnom dôsledku sa z toho ale teším, pretože je úplne iná ako všetky ostatné vône, ktoré používam. Vôňa je pre mňa v prvom rade najmä kvetinová, a samostatné zložky v nej nedokážem rozpoznať. Je to vôňa neskutočne výrazná, čo je fakt výkon na toaletku. Osobne neodporúčam viac ako 2 streknutia, lebo potom by to už bolo príliš a z krásnej vône sa môže pokojne stať bolehlav. Ďalšia skvelá vec na tejto vôni je jej výdrž. Aj po 12 hodinách ju z pokožky cítim úplne perfektne a dokonca som slabý závan z pokožky cítila aj po sprche.


Ako som písala, že samotný flakón pôsobí veľmi žensky a elegantne, rovnako je na tom aj samotná vôňa. Pre mňa je to taký prototyp parfému pre výraznú ženu. Určite to nie je vôňa pre teenagerku, volila by som ju skôr pre staršie ročníky. A tiež to nie je ani bežná každodenná vôňa. Ja osobne ju na deň používam výnimočne a volím ju skôr na večer či do spoločnosti. Vtedy sa v tej zmesi vôní okolo mňa nestratí a jej výraznosť nikomu nevadí. V každom prípade môže byť Gucci by Gucci fajn darčekom napríklad pre maminu. 75 ml vône kúpite za 49e.

Aké vône preferujete? Aká je Vaša najobľúbenejšia? Máte doma nejakú Gucci vôňu? 

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Tuto vůni moc neznám, tak nemohu posoudit. Flakonky parfémů jsou některé opravdovým skvostem na poličce. Mě nevadí těžší vůně, já naopak nemusím moc květinové nebo ovocné ale jak píšeš, dvě stříknutí stačí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tom prípade by sa ti možno táto páčila, treba vyskúšať :) ale určite nekupovať naslepo :)

      Odstrániť
  2. Já mám ráda těžší kořeněné vůně, třeba Black Opium od YSL, nebo JustCavalli, to je moje. Docela tě obdivuju, že se pouštíš do recenze vůně, to já bych nezvládla :D Složení mi vůbec nic neříká, musím vždy všechno jít do parfumerie očuchat.

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak Black Opium je nádherné a pre mňa už príliš výrazné, hoci sladké vône mi tiež celkom sedia. Ale opäť nie na každý deň :) a ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Ja preferujem ovocné alebo kvetinové vône. Možno by sa mi aj táto páčila, ešte som od Gucci žiadnu neskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potom by sa ti od Gucci možno páčila Flora Eau Fraiche :) to je moja obľúbená :)

      Odstrániť
  4. Momentálně u mne vede Si od Armaniho nebo La vie est belle od Lancome, tyto dvě vůně střídám na běžné denní nošení :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tom prípade si myslím, že táto by sa ti mohla veľmi páčiť :)

      Odstrániť
  5. naozaj má krásny flakonik ja mám nejake vône doma ale akosi ich moc nepoužívam mne hrozne lahodí od avonu little red dress, ale táto musí tiež pekne voňať harmanček hruška konvalinka atď.. to je zaujímavá kombinácia:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám z Avonu najradšej vône Herve Leger :) z tých Little Dress poznám len black, tú niekedy používala mamina :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017