2.22.2017

Kontúrovacia paletka Rimmel


Ak zvyknete častejšie niekam cestovať, tak určite poznáte ten pocit bezradnosti pri balení kozmetiky. Najmä ak idete na 2-3 dni. Nechcete si zbaliť úplne všetko, ale zároveň chcete mať samozrejme kompletný makeup, že? Odkedy som do svojej bežnej rutiny pri líčení zaradila aj bronzer a rozjasňovač, tak sa musela zväčšiť aj moja cestovná kozmetická výbava. Preto ma nedávno potešilo, keď som v drogérke našla túto kontúrovaciu paletku Rimmel Sculpting palette v odtieni 001 Golden Sands.



Popis paletky je dosť stručný - prvá kontúrovacia paletka od Rimmel, navrhnutá Kate Moss. Obsahuje rozjasňovač, bronzer a lícenku. Dlhotrvácne farby sa bezproblémovo prispôsobia prirodzenému tónu pokožky pre získanie žiarivého a zdravého jasu. Balenie paletky je celkom príjemné, veľmi sa páčilo mojej mamine. Je vyrobené z plastu a má nepravidelný tvar. Vrchná časť obalu je priehľadná, takže vidíte jednotlivé odtiene. Chlieviky s produktmi sú umiestnené šikmo a osobne si myslím, že to nie je zrovna najšťastnejšie riešenie. Ak máte napríklad veľký štetec na lícenku, bude sa Vám blbo naberať a pravdepodobne ním zablúdite aj do vedľajšieho chlievika s bronzerom. Myslím, že klasické rovné pruhy by boli lepším riešením. 


Poďme ale rovno k obsahu. Ako prvý sa v balení nachádza rozjasňovač, ktorý má celkom príjemný odtieň teplej béžovej, hoci ja preferujem skôr tie biele alebo jemne ružové. Obsahuje také decentné množstvo trblietok. Je dostatočne jemne namletý a ani veľmi nepráši. Kameňom úrazu (bohužiaľ nielen rozjasňovača) je pigmentácia. Je ozaj slabá. Po nanesení na pokožku registrujem, že tam niečo mám ale ten rozjasňujúci efekt je taký nijaký. Ako, niečo sa tam leskne a odráža ale viem si to predstaviť aj inak. 


Druhý sa v balení nachádza bronzer, ktorý má v paletke najväčšie obsahové zastúpenie. Odtieň je bronzovo-hnedý a obsahuje oveľa viac trblietok ako samotný rozjasňovač. Opäť je jemne namletý, ale aj omnoho viac práši ako spomínaný rozjasňovač. Jeho pigmentácia je tiež slabá a na tvári po nanesení registrujem len trblietky, ale žiadnu farbu. Inak, osobne by som to mala radšej prehodené - viac trblietok v rozjasňovači a matný bronzer. 


Do tretice tu máme lícenku. Jej odtieň ja zvyknem volať klasická stredná ružová a tieto odtiene používam vrámci líceniek úplne najradšej. Obsahuje skôr menej trblietok, asi tak podobne ako rozjasňovač a tiež menej práši. Pigmentácia lícenky je z celej trojky najlepšia, hoci je potrebné po nej štetcom prejsť opakovane, aby ste na tvár dostali dosť produktu. Dá sa ale dosť dobre navrstviť. 

dvakrát prejdené prstom po produkte, zdola rozjasňovač, bronzer a lícenka

Takže verdikt? Najlepšie z tejto trojky hodnotím lícenku, potom rozjasňovač a bronzer je posledný. V celku ale paletku nemá význam kupovať len kvôli lícenke. Ak s bronzovaním a rozjasňovaním len začínate, pokojne si ju kúpte a veľa škody ňou nenarobíte. Ale na trhu je mnoho lepších produktov a ak si kúpite 3 samostatné, možno sa zmestíte aj do ceny celej tejto paletky, ktorá je zhruba 7e. Alternatívou môže byť aj kontúrovacia paletka od MUR Ultra Sclupt & Contour, ktorá má omnoho lepšiu pigmentáciu. 

Máte skúsenosť s touto paletkou? Aký rozjasňovač, bronzer a lícenku najradšej používate? 

4 komentáre:

  1. Jednu kontúrovaciu paletku doma mám, od značky Sleek a neviem si ju vynachváliť. Táto vyzerá veľmi dobre :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som rada tú od Sleek vyskúšala, prípadne aj MUR vyzerá fajn :)

      Odstrániť
  2. Zkušenost s ní nemám, ale ve většině recenzí jsem četla, že je to celkem katastrofa :/ jak vidím bronzer se třpytkami, tak je to pro mě velký ne :D

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Škoda jej veru. Myslím, že na to cestovanie ju snáď ešte prežijem, ale zrejme si kúpim ešte nejakú inú :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017