2.25.2017

Suchý šampón pre brunetky


Suchý šampón sa stal takou akosi už súčasťou bežnej rutiny väčšiny bloggeriek. Ja som tomu trendu pomerne dlho odolávala, lebo ten pocit po klasickom umytí vlasov patrí medzi moje najobľúbenejšie. Avšak vďaka môjmu problému s mastením vlasov a rozhodnutiu za žiadnu cenu neumývať vlasy každý deň som nakoniec svoj prvý suchý šampón hodila do košíka. Bol to Dove a nejak veľmi ma neohúril. Potom som si kúpila povestný Batiste a ten bol skvelý, bohužiaľ nechával v mojich vlasoch svetlé fľaky. Našťastie však myslia výrobcovia aj na brunetky a vytvorili aj suché šampóny pre tmavšie vlasy. Tentokrát som testovala Balea suchý šampón pre tmavé vlasy


Popis na obale je stručný, výrobca uvádza, že šampón je vhodný počas dňa na cestách. Vlasy by mal osviežiť a mali by byť po použití znovu príjemné na dotyk a voňavé. Je vhodný pre tmavé vlasy. Odporúčané použitie je trochu iné ako len bežné nastriekanie, premasírovanie a vyčesanie. V tomto prípade odporúča výrobca nechať šampón chvíľu na vlasoch pôsobiť a následne ho z vlasov dôkladne vytrieť pomocou uteráka a vyčesať, prípadne na studeno vyfénovať. 


Obal suchého šampónu je taký bežný, nerušivý. Je klasického tvaru, v hnedej farbe s potlačou vlasov. Pod vŕškom sa nachádza rozstrekovač, pomocou ktorého pohodlne šampón na vlasy nastriekate. Produkt sľubuje prevoňanie vlasov, čo a mu aj darí. Má dosť výraznú ovocno-kvetinovú vôňu, ktorá je ale zároveň veľmi príjemná. Vlasy sú po použití voňavé a osviežené. Netreba samozrejme zabúdať aplikovať v dobre vetraných priestoroch a zbytočne sa produktu nenadýchať. Produkt je zafarbený na tmavo, tým pádom nenecháva na vlasoch biele fľaky a tmavovlásky ho môžu používať úplne bez obáv. 


Hlavnou úlohou suchého šampónu je samozrejme zbaviť vlasy mastnoty. A to sa tomuto kúsku darí. Prvýkrát som bola trošku sklamaná, pretože som ho bezprostredne po použití a krátkom premasírovaní vyčesávala a efekt sa nepodaril. Treba si naozaj nájsť moment času a nechať šampón pôsobiť. Keďže ja som chronický ranný nestíhač, suchý šampón používam až v práci pred začiatkom pracovnej doby (ešteže som v tom kancli sama). Väčšinou ho nastriekam na vlasy a idem si pripraviť hrnčeky na kávu a čaj alebo sa medzitým prezlečiem. Ak nechám šampón na vlasoch chvíľku pôsobiť, tak je účinok parádny. Vlasy vyzerajú omnoho lepšie, sú odmastené, príjemné na dotyk a krásne voňajú. Efekt vydrží v podstate celý deň, takže nemusím nič riešiť a fungujem úplne bežne. 



Ak používate suché šampón, tak tento od Balea Vám môžem s úplne pokojným svedomím odporúčať. Nezabúdajte však, že suchý šampón je pre vlasovú pokožku dráždivý a nemal by sa teda používať každodenne ale skôr výnimočne. Aby ste potom nemuseli zbytočne riešiť svrbenie pokožky a lupiny. Kúpite za 2,19e. V ponuke je verzia aj pre blondínky. 

Používate suché šampóny? Ktorý je Váš obľúbený? 

Vďaka DM drogérií za zaslanie produktu na testovanie. 

6 komentárov:

  1. Já mám ráda Batiste na tmavé vlasy je super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som ho skúšala a nič moc. Ako nejaký ten objem dodal, ale mastné vlasy som mala už po 2-3 späť a treba ho strašne veľa.

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja osobne tiež preferujem Batiste, lebo po ňom mám vlasy upravené dlhšiu dobu. V tomto prípade mi však stačí napríklad keď idem do práce. Ráno upravím suchým šampónom a poobede keď prídem domov klasicky umývam. Pre mňa je to vyslovene emergency produkt :) ale tak, Batiste je stále top :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017