3.27.2017

Matné pery - šampión a prepadák


Vitajte pri dnešnej recenzii! Tak, ako som ešte pred rokom matným perám odolávala, tak je teraz matný efekt môj najobľúbenejší. S ponukou matných rúžov za ten rok vyšla snáď každá značka, keďže to bol fakt veľký trend. Ja som zopár skúsila, napríklad klasické rúže od Avon, a Jordana alebo tie tekuté od Pupa či Colourpop. Väčšinou som však siahala po pomerne výrazných farbách a v mojom arzenáli chýbali nenápadnejšie farbičky. Preto som sa rozhodla doplniť zásobu tekutými matnými rúžmi od Bourjois a L.A. Girl. Ako ste si isto všimli v názve postu, jeden z nich považujem za výborný a druhý za prepadák. Takže ktorý je ktorý? To si prečítate priamo v recenzii :)




Ako prvý Vám prestavím ten od Bourjois. Ide o rúž z radu Rouge Edition Velvet v jemne ružovom odtieni Don´t pink of it. Tento odtieň som si zamilovala vo veľkej recenzii tekutých rúžov, ktorý na svojom blogu publikovala Drew. V prvom rade musím povedať, že rúž má veľmi príjemný obal, ktorý ma dostal svojou jednoduchosťou a eleganciou. Celý sa nesie v farbe odtieňu a je kombinovaný s čiernou. Okrem vrchnáka je balenie priehľadné, čiže máte dobrý prehľad o množstve produktu, ktorý Vám ešte ostáva. Rúž sa na pery aplikuje pomocou penového aplikátora, ktorý je na konci skosený, vďaka čomu je nanášanie dostatočne presné. 



Konzistencia samotného produktu je prijemne krémová a na perách vytvára jednoliatu vrstvu. Nezalieza do vrások. Treba nanášať naozaj primerané množstvo v jednej vrstve, lebo akonáhle nanesiete veľa produktu alebo sa snažíte pridať druhú vrstvu, tak bude rúž trochu hrudkovať. Efekt nie je úplne 100% matný. Pocit na perách je po nanesení príjemný a nelepí. Skúšala som ho aj s balzamom aj bez. Pri použití bez balzamu sa asi po hodine objavil mierny pocit vysušenia pier, v konečnom dôsledku to však nebolo nič strašné. 



Výdrž hodnotím ako veľmi dobrú. Počas dňa sa jedením a pitím vytráca najmä zo stredu pier, je ale možné ho jemne poupraviť a doplniť. Na perách drží u mňa v podstate až kým neprídem domov z práce a neodlíčim ho. Aj keď cez deň už vrstvu nedopĺňam, tak pri odličovaní sa na tampóniku trochu ešte ocitne. Odličovanie micelárkou je bezproblémové. Rúž má jemnú a príjemnú parfumáciu. Balenie v objeme 7,7 ml kúpite online aj v drogériách za cenu cca 8e. V ponuke je tuším okolo 14 odtieňov. 



Druhým tekutým rúžom, ktorý Vám chcem predstaviť je Matte Flat Finish Pigment Gloss od značky L.A. Girl, ktorý mám doma v zaujímavom nude odtieni Dreamy, Obal tohto tekutého rúžu je opäť kombináciu odtieňa a čiernej, ktorý však už na mňa pôsobí menej elegantne ako ten od Bourjois. Balenie je tiež priehľadné, čo ja osobne oceňujem u oboch produktov. Aplikátor je trochu väčší a ploský, rúž sa ním nanáša dobre, len treba dávať trochu viac pozor pri vykresľovaní kontúr.



Konzistencia tohto produktu je viac tekutá a disponuje slabšou pigmentáciou ako ten od Bourjois. Je treba trochu vrstviť, našťastie nehrudkuje, hoci jemne lezie do vrások. Efekt na perách je dokonale a nádherne matný. Bohužiaľ tu už musím začať s mínusmi. Rúž pery nenormálne vysušuje, bez balzamu je to peklo už asi po 20 minútach. Keď mi toto rúž robí, tak mám ja zvyk buď prejsť po perách jazykom alebo ich spojiť a produkt trochu rozotrieť, tu sa to však nedá. On totiž hrozne lepí. Pocit na perách vôbec nie je príjemný, dokonca až do takej miery, že som ho skoro vždy proste z pier zotrela. Následne ich bolo potrebné poriadne premazať balzamom. Pri použití balzamu pred nanesením rúžu nikdy nevydržal viac ako hodinu a bol z pier preč.  



K výdrži sa môžem vyjadriť len tak zľahka, lebo väčšinou som tento produkt z pier zotrela, ale asi 2x som sa snažila to vydržať a ono to lepenie a vysušenie prestalo, lebo rúž som proste postupom času zjedla. Ani raz na perách nevydržal do konca pracovnej doby, väčšinou po obede už po ňom nebolo ani stopy. Jeho odličovanie ide najlepšie micelárkou. Zaujímavé na ňom je, že on sa nerozpúšťa, ale akoby z pier zošúcha vo forme takých mini hrudiek (a trochu to bolí). Mimochodom, swatch z ruky išiel dole nenormálne zle. Je bez parfumácie. Balenie má objem 5 g a na nete ho kúpite za cca 6e. V ponuke je 16 odtieňov. 


Takže ako ste isto pochopili, šampiónom pre mňa je Bourjois Rouge Edition Velvet a za prepadák, ktorý zrejme pocestuje do koša považujem L.A. Girl Matte Flat Finish Pigment Gloss.  

Máte skúsenosti s týmito tekutými rúžmi? Používate tekuté rúže? Ktoré sú Vaše obľúbené? Ktorú značku by som mala vyskúšať? 

14 komentárov:

  1. Ten první mám doma taky a zrovna minulý týden jsem si dokoupila i další odstíny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež uvažujem nad ďalšími, majú veľmi zaujímavé farbičky :)

      Odstrániť
  2. práve som na tie L.A pozerala, ešte že som po ňom nesiahla, uff :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú v ponuke omnoho lepšie :) určite nesiahneš vedľa s NYX alebo Sleek :)

      Odstrániť
  3. ten od bourjois sa mi vždy hrozne páčil obzerala som ho aj v dm, na obrazkoch na internete vyzeral krásne ale keď som ho skúsila na živo tak ma neohuril nakoniec som ho nekúpila aj tak by mi len ostal medzi ostatnými pekne uložený:))ja ich používam len tak rekreačne:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bourjois zatím odolávám a druhou značku neznám. Zkoušela jsi odličovat oleji? Na matné a tekuté rtěnky používám jenom je a odličování jde bez problémů. Moje top top jsou teď Jeffree Star Cosmetics, Sephora a Too faced :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidíš, olej som neskúšala, ale žiadny vlastne ani doma nemám teraz. Vďaka za tip!

      Odstrániť
  5. na ten od Bourjois som čítala celkom chvály :) vyzerá naozaj pekne :) ja mám veľmi rada tekuté rúže, a teraz napríklad od Dermacol Lip Colour, alebo Maybelline Vivid :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie Maybelline Vivid by som rada vyskúšala, takže len čo pominie moja nakupovacia stopka, idem do nich :) ktorý odtieň máš najradšej? Ja by som snáď brala všetky!

      Odstrániť
  6. Bonjouris je skvělá značka, ale bohužel jsem tuhle rtěnku ještě nezkusila :/ je to nádherná barva a podle toho, co píšeš jí nejspíš také prubnu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verím, že budeš tiež spokojná :) ja som na Rouge Edition Velvet videla snáď len pozitívne recenzie :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017