Pleťový krém od Nuxe

3/21/2017 12:30:00 AM


Vitajte pri dnešnej recenzii! V poslednom čase v mojom súkromnom kozmetickom rebríčku kraľuje značka Nuxe. Najradšej by som asi vyskúšala komplet celý sortiment. Doteraz som mala skúsenosti najmä s telovou starostlivosťou (peeling, skúšobný set balzamu a krému na ruky Reve de Miel), ale lákala ma najmä ich pleťovka. Vďaka eshopu ElNino, ktorý ma touto značkou zásobuje Vám dnes predstavím pleťový krém Aroma-perfection


Krém Aroma-perfection je určený pre zmiešanú a mastnú pleť. Ide o starostlivosť proti nedokonalostiam. Zmenšuje rozšírené póry a znižuje tvorbu kožného mazu. Upokojuje pokožku a dodáva jej potrebnú hydratáciu počas celého dňa. Ľahké zloženie sa ľahko nanáša a ihneď vstrebáva. Ja som si na testovanie vypýtala krém vo forme testeru. 


Balenie krému nie je nejaké špeciálne a nejak extra z neho nie som nadšená, ale stále je funkčné. Vyrobené je z bieleho plastu so zelenými popiskami. Krém má dosť široký vrchnák, vďaka čomu ho bez problémov postavíte a tým pádom by nemal byť problém z neho vydolovať aj posledné zvyšky, uvidíme ako to časom pôjde. Otvor cez ktorý sa produkt vytláča je ale zároveň dosť malý, čo pomáha korigovať jeho množstvo.



Samotný krém má dosť ľahkú až gélovú konzistenciu a je nažltlej farby. Kým telové produkty značky Nuxe všetky parádne voňajú, tento krémik zrejme neobsahuje parfemovú zložku (zloženie na testerovom obale chýba), takže vonia tak ako krém. Neviem tú vôňu opísať ale spočiatku mi trochu vadila, teraz som si na ňu už zvykla a neriešim ju. Krém sa na pleť dobre rozotiera a ako sľubuje výrobca expresne sa vpíja. Moju pleť necháva bez lepkavého pocitu a mastného filmu. 


Krém používam prevažne ráno, pretože vďaka svojim vlastnostiam je úplne ideálnym základom pre makeup, ktorý sa naň dobre nanáša a rozotiera. Samotný krém vďaka svojej zmatňovacej funkcii tvorí aj dobré kombo so matujúcim makeupom a púdrom. Okrem toho krém pleť pekne hydratuje. Po použití nie je moja pleť stiahnutá, podráždená ani začervenaná. Opäť, účinnosť proti nedokonalostiam sa mi hodnotí ťažko, lebo u mňa stav pleti viac záleží od hormónov a stravy, ako od starostlivosti, ktorú používam. 


V každom prípade ma tento krém dosť baví a určite sa jeho kúpe nebudem v budúcnosti brániť. Balenie 40ml krému Aroma-perfection stojí 10,54e. 

Aký pleťový krém aktuálne používate? Máte skúsenosti s týmto kúskom? Ako na Vás pôsobí značka Nuxe?

Ďakujem eshopu ElNino za poskytnutie produktu na recenziu. 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Od Nuxe mě hodně láká jejich balzám na rty, a popravdě k němu přidám i tento krémík :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že budeš rovnako spokojná ako ja :)

      Odstrániť
  2. Och Nuxe tiež sa chystám niečo vyskúšať, no asi skôr hydratačné. Zmatňujúce krémy mi skoro vždy upchávajú póry.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017