5.23.2017

HD púder od NYX


Vítam Vás pri dnešnej recenzii. V poslednom čase som si pomerne dosť obľúbila sypké púdre a začala som ich preferovať pred tými kompaktnými. Samozrejme, väčšinou sú pomerne nepraktické na cestovanie (ako tomu je v tomto prípade), ale pracuje sa mi s nimi lepšie a myslím, že sa pleti a makeupu lepšie prispôsobia a finiš s nimi je krajší. A to všetko platí aj pre pomerne obľúbený HD Studio púder značky NYX.


Na obale sa dočítame, že ide o ukončujúci púder tvorený 100% čistými minerálmi. Nemáme sa vraj nechať odradiť bielou farbou. Tento púder je totiž zázrak v kelímku. 100% čistá minerálna silica ukončujúceho púdra je perfektná pre zafixovanie makeupu ale aj pre použitie samostantne. Zanecháva pokožku rozžiarenú, zároveň absorbuje mastnotu pre dokonalý matný finiš. Bezfarebný odtieň môže použiť majiteľka akéhokoľvek tónu pleti.


Púder sa predáva v plastovom kelímku v čierno-bielom dizajne, ktorý je pre NYX typický. Balenie je pevné a šrúbovanie dobre obsah zabezpečuje. Vnútri sa nachádza prepážka s dierkami, ktorá drží púder na spodnej strane balenia, ktorá je prelepená iba fóliou. A to je veľká škoda. Keď raz púder otvoríte, je priam nemožné vyhnúť sa jeho presypávaniu hore dole a tým pádom je trochu vyššia pravdepodobnosť, že okrem tváre budete mať púder na vlasoch, oblečení či všade okolo vás, čo Vás nielen zašpiní, ale možno sa aj trochu rozkašlete. Takže v každom prípade, dávajte pozor. Och, škoda, škoda... Stále čakám, kedy výrobcovia pochopia, že toto nie je cesta. Veď napríklad toto balenie nemôže byť omnoho drahšie a o koľko je efektívnejšie...


To nešťastne balenie ma vytáča najmä preto, že obsah je priam geniálny. Púder si teda klasicky vysypete (alebo sa vysype sám) z balenia do vrchnáka, naberiete na štetec a aplikujete na tvár. A nestíhate sa diviť. Fixuje, zmatňuje a na pleti vytvára nádherný zamatový finiš. S mojim milovaným Revlon Colorstay vytvárajú neprekonateľnú dvojicu, ktorá vydrží nádherne matná a fixovaná od rána až do večera, nezhlukuje sa ani nevytráca. Je veľmi jemnúčko namletý, takže ho na pleti ani necítite. Napriek tomu, že je biely (odtieň SFP01), svojou farbou absolútne neovplyvňuje odtieň makeupu/pleti. Nie je parfumovaný.



Keď píšem túto recenziu je pondelok podvečer a púder mám dnes celý deň nanesený iba na pleti, bez použitia makeupu (bola som na vyšetrení a potom som sa doma v posteli snažila pozviechať, tak som sa nelíčila). Keďže môj primárne matujúci produkt (makeup) chýba, už sa trochu lesknem, ale pleť stále vyzerá fajn. Takže za mňa dostáva HD Studio púder veľký prst hore. Určite treba vyskúšať. 6 g produktu som kupovala v NYX predajni za cenu cca 11e.

Máte skúsenosť s týmto púdrom? Aký púder preferujete - kompaktný alebo sypký? Čo je u púdru pre Vás najdôležitejšie?

4 komentáre:

  1. Já mám zatím zkušenosti s kompaktními ale tento Nyx vypadá fajnově a jestli je opravdu tak dpbrý jak píšeš, možná by to chtělo ho vyzkoušet :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite! Na prenášanie to síce nebude, ale ten efekt na pleti za to stojí :)

      Odstrániť
  2. ja tieto púdre nemám rada kvôli aplikácii, pretože sa mi z toho stále sype :D ale paradoxne teraz používam Oriáflame Invisible Touch, ktorý je v takomto balení a je naozaj super :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, bordelu z toho je až-až. Ale ten výsledok, že? ♥

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017