NYX obľúbenci

5/29/2017 06:30:00 PM



Vitajte pri dnešnom článku! Dnes som si pre Vás pripravila recenziu dvoch mojich obľúbencov a nenahraditeľných pomocníkov od značky NYX. S produktmi od tejto značky mám zatiaľ len zopár skúseností, ale o niektorých ste si už mohli na blogu prečítať. Tentokrát Vám predstavím mojich každodenných pomocníkov: fixačný sprej na makeup Matte Finish a očný tieň Jumbo Eye Pencil v ceruzke. 




Najprv sa poďme pozrieť na fixačný matujúci sprej Matte Finish. Výrobca na obale uvádza, že ide o ľahučký fixačný sprej s vodným základom, ktorý udržiava líčenie matné a úžasné. Balenie výrobku je plastová fľaštička s rozprašovačom. Dizajn v čierno-bielej kombinácií je takou už NYX klasikou. Ako prvý musím pochváliť rozprašovací mechanizmus, ktorý produkt rozpráši pekne jemne, akoby do hmly a tým pádom sa rovnomerne usadí na celej pleti. Je dôležité dodržať vzdialenosť cca 25 cm od tváre, prípadne streknúť smerom hore a nechať produkt na pleť "spadnúť", pretože inak by ste mohli väčšiu koncentráciu zamieriť napríklad na nos a bolo by po makeupe.. Samotný produkt je vo forme priehľadnej tekutiny, ktorá nejak extra výrazne nevonia. Základom zloženia je už spomínaná voda, na druhom mieste je alkohol a potom rôzne iné zložky. Sprej obsahuje aj rastlinné výťažky, konkrétne výťažok z koreňa mahónie cezmínolistej a extrakt z listov skorocela kopijovitého. 



Sprej by sa mal nanášať na už dokončený makeup, ktorý by mal byť zafixovaný a dokonalo matný celý deň. Keď som ho začala používať, obávala som sa lepkavého pocitu na tvári po nanesení, našťastie nič tak sa nekonalo. V podstate ho na tvári ani nie je cítiť. Zasychá dosť rýchlo, takže si ho ani nevšimnete. Čo sa týka účinku, sprej makeup naozaj veľmi pekne fixuje a makeup vydrží dlhšie. K zmatneniu sa osobne veľmi vyjadriť neviem, keďže moja pleť je dosť mastná a funguje na ňu máločo. V každom prípade, so sprejom som veľmi spokojná. Len malé upozornenie - treba vždy dávať pozor na oči a pri nanášaní spreju na pleť ich mať zatvorené (viem, o čom hovorím...). Balenie má objem 60ml a predáva sa za 9e. 



Druhý môj miláčik je očný tieň v ceruzke Jumbo Eye Pencil, ktorý mám v odtieni Milk, čo je klasická matná biela, bez trblietok a shimmeru. Miestami pôsobí možno až trochu kriedovo. Balenie vo forme ceruzky je bielej farby s čiernymi nápismi a priehľadným plastovým vrchnákom. Tieň nie je parfumovaný, ale má takú podobnú vôňu ako napríklad voskovky. Konzistencia je úžasná. Krásne mäkká, perfektne sa nanáša a jednoducho rozotiera, ideálne prstom. Dovolím si povedať, že ide vskutku o multifunkčný produkt. Túto ceruzku môžete použiť ako klasický tieň, očnú linku alebo ako bázu pod práškové očné tiene. Ja osobne ju najviac využívam práve ako bázu. 


samotný Milk, Milk s práškovým tieňom, samotný práškový tieň

Použitie je jednoduché, ceruzkou si na viečko nakreslím linku a následne produkt poriadne rozotriem prstom. Tieň/báza priľne na viečko a naviaže na seba očný tieň, ktorý je takto lepšie fixovaný a dlhšie na viečku vydrží bez opadávania, zhlukovania sa do linky či rozmazávania. Samotná biela farba navyše podporuje pigmentáciu a intenzitu tieňa, ktorý sa na bázu nanesenie. Povedala by som, že ide zatiaľ o jeden z najlepšie funkčných báz, aké som kedy vyskúšala. Mimochodom, balenie je plastové a tieň sa z ceruzky nevytáča, ale klasicky sa strúha. Na nete som videla už viac videí a vraj je najlepšie ceruzku predtým trochu zmraziť, aby sa lepšie strúhala. Balenie má 5g a predáva za sa 4e. V ponuke je kopa rôznych odtieňov, z ktorých si vyberie každý. 

Používate produkty od NYX? Na čo z ich sortimentu nedáte dopustiť? Máte skúsenosť s týmito produktmi?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ja mám od Nyxu akorát jejich transparentní pudr který je fajn. Ta bílá tužka jako podklad vypadá fakt peckově. A o spreji už jsem slyšela, já teď mám od Avonu nějaký a přijde mi že ten právě udělá na tváři divnou masku, jak kdybych se stříkala lakem na vlasy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak budeš mať možnosť, tú ceruzku určite treba kúpiť. V tomto smere je pomer cena/výkon neskutočná. A ten sprej od Avonu mám tiež doma, chystám sa ho testovať keď tento miniem. Ale teda sa neteším, keď píšeš, že robí masku :/

      Odstrániť
  2. tak tá ceruzka ako báza je super nápad a určite by som ju skúsila :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017