Dekoratívka zo Sephory

7/07/2017 06:30:00 PM


Príjemný piatkový podvečer prajem. Moja kamoška sa nedávno vrátila z výletu v Portugalsku a Španielsku, kde absolvovala pešiu púť do Santiaga de Compostela. Z výletu mi doniesla ako darček dva kúsky zo Sephora dekoratívky - rúž Sephora Rouge a lak na nechty Sephora Nail Lacquer 5 day shine oktorých Vám dnes trochu napíšem.



So sephoráckou dekoratívkou som zatiaľ asi ani nemala skúsenosť a toto sú prvé dva produkty, ktoré mám doma. Keď aspoň trošku značku registrujete, tak viete, že ide o medzinárodnú sieť parfumérií a predajní kozmetiky. Čo sa týka dizajnu, trochu pripomínajú značku NYX (ale NYX pripomína ich?), ako interiérom, tak aj balením produktov. Dizajn balení je teda jednoduchý, v čiernej farbe a jedinou ozdobou je logo značky ktoré sa tiahne po celom obvode produktu. V tomto duchu sa nesie ako balenie rúžu, tak aj laku na nechty. Inač, ja toto celkom môžem a takéto balenia sa mi dosť páčia, hoci svojich obľúbencov mám aj na druhej strane spektra, medzi gýčovinami. 



Ako prvému sa budeme venovať rúžu. Pochádza z radu Rouge Cream a mám ho v odtieni Love Test. Je to krásna intenzívna cyklaménová farba so studeným podtónom. Neobsahuje trblietky ani shimmer a leskne sa len veľmi decentne. Samotná tyčinka sa z balenia veľmi jednoducho vytáča a má klasický skosený tvar. Inak, ja som zvyknutá skôr na tyčinky ukončené špicom alebo na guľaté tyčinky. Táto má akoby štvorcový tvar a preto sa mi spočiatku s tyčinkou trochu horšie narábalo a nevedela som si úplne precízne vykresliť kontúry. Vždy sa mi podarilo ísť za hranicu pier. Našťastie stačilo viac opatrnosti a získala som grif.




Samotný rúž je jemne parfumovaný, najviac mi pripomína hrozno. Konzistencia je úžasné krémová a jemná s veľmi dobrou pigmentáciou. Pery ani po dlhšom nosení príliš nevysušuje, hoci ja už zo zvyku pod rúže nanášam aj balzam. Na to, že ide o krémovku má rúž veľmi dobrú výdrž. Celkom dobre počas dňa na perách drží, hoci má tendencia hlave pri jedle sa z pier strácať. Najskôr sa vytráca zo stredu a na perách ostávajú len obrysy pier. Čiže, akoby ste na perách mali len kontúrku. Pri výraznejších farbách to samozrejme nevyzerá najlepšie, čiže ja rúž po jedle radšej vždy dopĺňam, ale pri tých jemnejších a nude si viem predstaviť, že by som to vôbec neriešila. Inak, ak rúž nedopĺňam, tak aj večer pred spaním z pier ešte odlíčim zvyšky obrysov. Za mňa teda s rúžom spokojnosť. 3,9 g rúž kúpite v európskych eshopoch a kamenných predajniach za zhruba 11e.



Druhý produkt, ktorý som dostala je lak na nechty Nail Laquer 5 day shine v krásnom cukríkovo ružovom odtieni Will you be mine? Lak rovnako ako rúž je bez trblietok a bez shimmeru. Samotné balenie laku je veľmi malinké, ale vďaka vrchnáku sa dobre drží v ruke a dobre aplikuje na nechty. Štetec je presne taký, ako mám rada. Je primerane široký, aby sa mi podarilo na nechty naniesť akurátne množstvo produktu, no zároveň nie je dlhý, aby som sa lakom všade očapala.




Lak sa nanáša bezproblémovo, akurát je odtieň menej pigmentovaný a pri nanášaní na nechty dosť pruhuje. Na plné krytie som musela na nechty naniesť 4 tenšie vrstvy a aj tak mi na niekoľkých miestach na nechtách ostali presvitajúce miesta, preto som nakoniec na niektoré nechty aplikovala trblietky. Laky schnú do lesku, na fotke na nich mám ešte aplikovaný topcoat. Neide o rýchloschnúci produkt a jedna vrstva si vyžaduje na poriadne zaschnutie aspoň 3 minútky. Výdrž je dosť slabá, len 3 dni bez podkladového laku, hoci hneď na druhý deň po nalakovaní sa mi na palci na ľavej ruke oťukal konček. Kým pri rúži som bola nadšená, tak tu až tak veľmi nie som a lak považujem za skôr priemerný. Rozhodne neide o must-have produkt. Lak ma objem 5 ml a kúpite ho za plnú cenu cca 5e.

Máte skúsenosti s dekoratívnou kozmetikou značky Sephora? Vyskúšali ste laky alebo rúže? Ktoré produkty od Sephora sú Vaše obľúbené?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. To je super že se kamarádka vydala na pouť do Santiaga, taky bych to chtěla zažít ale nemám nikoho kdo by se mnou byl schopen jít. Rtěnka se mi líbí, má krásný odstín.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Napočudovanie, ona sa rozhodla ísť sama. Zvládla to v pohode a vraj to bolo OK aj z bezpečnostnej stránky, že tam stále boli nejakí ľudia :)

      Odstrániť
  2. Týjo, na pouť do Santiaga se teď chystá kamarád, kamarádka je dobrá, že to zvládla :) Ze Sephory mám matné tekuté rtěnky a ty miluju. Škoda toho laku, že je tak málo pigmentovaný, 4 vrstvy jsou dost.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nech si púť užije! :)
      No práve, 4 vrstvy sú príliš veľa a navyše na niektorých nechtoch ani to nestačilo a potrebovali by ďalšiu :/

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017