Telová starostlivosť z Lidlu

7/16/2017 06:30:00 PM


Krásny nedeľný podvečer prajem a zároveň Vás vítam pri dnešnej recenzii. Kým niekedy som nad kozmetikou pod privátnymi značkami hypermarketov ohŕňala nos, značka Cien ma už niekoľkokrát presvedčila, že jej produkty sú na tom kvalitatívne veľmi dobre. Do veľkej miery o tom svedčí aj ich veľká popularita a obľúbenosť na blogoch. Keď začiatkom leta vyšli s letnou limitkou produktov, tak sme s maminou hneď nabehli a zopár kúskov si kúpili. Ja pevne verím, že sa v letáku ešte v blízkom období objavia, lebo ma fakt bavia. Dnes tu mám 3 kúsky z letnej limitovanej edície Tropical Summer od Cien




Prvý produkt, ktorý mám pripravený je telové maslo Mango Body Butter určené pre normálnu a suchú pokožku tela a sľubuje intenzívnu hydratačnú starostlivosť. Toto telové maslo sa v ponuke objavuje pravidelne a patrí medzi fakt obľúbené kúsky. Jedným veľkým plus je jeho pekné a praktické balenie, ktoré môžete aj po spotrebovaní na niečo využiť. V rámci letnej limitky dostalo peknú farebnú nálepku a bolo dostupné v 3 vôňach - kokos, melón a mango. Masielko je bielej farby, má tuhšiu krémovú konzistenciu, v ktorej doslova cítite oleje (obsahuje sójový a olivový) ako sa starajú a hydratujú pokožku. Mangová vôňa je príjemná, hoci nie je úplne 100% hodnoverná. Ale vôbec mi to nevadí, lebo je fajnová, páči sa mi a celkom sa udrží. Na pokožku sa rozotiera dobre, nezanecháva biele šmuhy a rýchlo sa vpíja bez toho, aby nchávala mastná film. Na dotyk cítiť, že pokožka je hydratovaná a vyživená. Ja maslo napríklad používam obdeň, lebo mám pocit, že hydratuje tak dobre, že to úplne stačí. Balenie má obsah 400 ml a cena sa zvykne pohybovať okolo 4e. Ak ho uvidíte v ešte niekde v regáli alebo v letáku, určite si ho berte a vyskúšajte. Stojí za to. 




Druhým kúskom je hydratačná pena na nohy Foot Mousse s olejom z hroznových jadierok a limetkovým maslom na namáhané nohy. Toto bola pre mňa veľká novinka. Penu na nohy predstavila značka Cien už tuším minulý rok, ale bola v sprejovom balení. Bola fajn, ale na mňa málo hydratačná, hoci napríklad Claire si ju úplne zamilovala. Keďže ja som však úchylná na penové produkty, musela som vyskúšať aj túto a dobre som urobila! Pena má kelímkové balenie, čo je asi jediné jej mínus, lebo ja skôr preferujem vytláčanie z tuby. Samotný produkt má marhuľkovú farbu a za marhuľami aj vonia. Tá vôňa ma úplne dostala a je dokonalá. Konzistencia produktu je penová, na nohy sa nanáša a rozotiera geniálne. Z môjho pravidelného večerného natierania pred spaním som si vďaka pene spravila doslova rituál. Hydratačná schopnosť je výborná a obstojne si poradí aj so suchšou pokožkou na pätách. Ja osobne nedám dopustiť na krémy na nohy s ureou a mám dva obľúbené kúsky (Balea, Oriflame), ale tie sú skvele najmä na zimu, keď je pokožka na nohách všeobecne suchšia. Na leto je pena dokonalým produktom a ja osobne sa momentálne bijem po hlave, že som si kúpila len jedno balenie, lebo u nás je už beznádejne vypredaná. Balenie s obsahom 150 ml bolo v predaji za cca 2e. Rovnako ako pri telovom masle platí, že ak ju vidíte, určite kupujte (a aj do zásoby). 




Posledný kúsok je bohužiaľ ten, ktorý ma teší najmenej a je to peeling na nohy Foot Peeling, obsahujúci cukrové kryštáliky a mangové maslo. Sľubuje jemné čistene a dôkladné odstránenie odumretých kožných buniek. Nápad na produkt super, peeling iba na nohy si môže dovoliť byť aj trochu hrubší ako tie na telo. Čo je však v tomto prípade kameňom úrazu je balenie. Ak chcem urobiť peeling a dať do ňho niečo také ako sú cukrové kryštáliky, tak to fakt radšej urobím vo forme kelímku. Totiž, ono to z tej tuby ide sakra blbo vonku, lebo je ten otvor príliš maličký. Používam ho v sprche a furt sa s tým toľko natrápim, kým sa mi podarí vytlačiť aspoň trošku produktu... Nakoniec som to musela vyriešiť tým, že som proste tubu prestrihla (ako to robím s pleťovými krémami, keď dochádzajú). Inak však proti peelingu žiadne výhrady nemám. Je bielej farby, má konzistenciu tekutejšej pasty a cukrové kryštáliky v ňom dobre vidieť aj cítiť. Svoju peelingovaciu prácu si urobí dobre, to bez pochyby. Pokožku nevysušuje. Vôňa je veľmi podobná vôni peny na nohy a tiež mi pripomína marhule. Produkt samotný je fajn, no to balenie trochu kazí dojem. Je na Vás, či ste ochotné sa s tým piplať a namáhať sa pri vytláčaní, alebo to vyriešite rozstrihnutím. Balenie peelingu s objemom 75 ml stálo tiež okolo 2e. 

Aký je Váš vzťah ku značke Cien? Skúšali ste nejaké produkty z tohtoročnej letnej limitky? Ako sa Vám pozdávali? 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tiez som si kupila penu na chodidla. Vyhradu mam akurat voci farbe. Podla mna zbytocne pridavali farbiva. Ale inak je super. Z tejto limitovanej edicie som mala este sprchovy gel, no to bola cista kafastrofa. Riedky a este aj farbil vanu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to farbivo je tam zbytočne, súhlasím. Sprcháč som nemala, ale mám doma ešte balzam na pery, ktorý som dostala. Akurát mám doma otvorené asi 3, takže ho otvorím, keď aspoň 1 miniem. Tak uvidíme, ako obstojí on :)

      Odstrániť
  2. Mala som len krém na pleť od Cien. Vždy som chcela vyskúšať aj telové maslo, ale keďže nechodim často do lidlu ,tak vždy mi limitky utečú.
    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zase pleťovku neskúšala :) ale túto limitku odporúčam, minimálne keby si natrafila na tú penu na chodidlá. A telové maslo samozrejme tiež :)

      Odstrániť
  3. jeeeej no škoda že som si tu penu na nohy nekúpila hádam sa ešte objaví v Lídli lebo mám na nohy krém v tube taka zimna verzia alebo čo a po chvíli ani neviem že som ho použila inak ostatne produkty su perfektne a dookola ich kupujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite tú penu treba vyskúšať! Zo zimy je to ten krém s medvedíkom? :)

      Odstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017