8.06.2017

Každodenná ochrana pleti pred slniečkom


Krásnu nedeľu prajem! Posledné dni máme doslova tropické a slnečné (hoci nám dnes už aj trošku popršalo), takže si naša pleť vyžaduje zvýšenú ochranu pred slniečkom. Je pravda, že pred niekoľkými rokmi som to vôbec počas bežného dňa neriešila a natierala som sa len vtedy, keď som šla na kúpalisko alebo na turistiku. S vekom sa však aj v tomto smere o svoju pleť starám viac. Tento rok používam intenzívnejšie dva kúsky, ktoré Vám dnes predstavím.




Ako prvý tu mám korektívny a ochranný CC Expert krém s výťažkom z pupočníka ázijského od značky Payot. Z obalu: CC Expert je vhodný pre pleť poškodenú vonkajšími environmentálnymi podmienkami, alebo po estetických zákrokoch. Hydratuje a napomáha pri liečení povrchových kožných zranení. Uzdravuje a kryje nedokonalosti, zatiaľ čo poskytuje vysokú ochranu pred slnkom. Zloženie je obohatené o pupočník ázijský, ktorý pomáha pri obnove pokožky. Maskuje začervenanie a nedokonalosti pleti. Môže sa nanášať lokálne, alebo plošne na celú pleť. 





Krém som dostala od kamošky na narodeniny a istý čas som bola v tom, že fakt ide o krycí CC krém a nahradím ním na leto makeup. Aké bolo moje prekvapenie, keď som ho prvýkrát vytlačila z tuby a krém bol biely s tmavšími bodkami. Napočudovanie, po nanesení na pleť mierne stmavne a vytvorí akoby aj zafarbenú vrstvičku. Doslova však nekryje, skôr by som povedala, že zjednotí tón pleti. Nie je parfumovaný a jeho vôňa je úplne typická pre prípravky obsahujúce SPF. Výrobca na balení uvádza SPF 50. Krém sa trochu ťažšie rozotiera a vpíjanie je pomalšie. Na pleti po nanesení ostáva jemný mastný film, no na druhú stranu fajn hydratuje. Aktuálne ho používam namiesto bežného denného krému a nanášam naň ešte aj tekutý makeup. S nanášaním a zapracovaním makeupu nie je vôbec problém, akurát sa pleť začne lesknúť skôr, ako pri použití bežných hydratačných a matujúcich pleťových krémov. Pred slniečkom však chráni dobre, ani raz som nemala pocit pálenia pleti, nebola som červená či vysušená. Aj napriek tomu, že sa aj v lete snažím o dokonalý makeup a prirodzene zmatnenú pleť, je pre mňa jej ochrana stále dôležitejšia a to mastenie jej prepáčim (a radšej mám stále po ruke zmatňujúce obrúsky). Efekt proti poškodeniu pleti zatiaľ neviem zhodnotiť. Krém má objem 40 ml a kúpite ho za približne 22e. 


Druhý kúsok, bez ktorého sa nepohnem je ochranný balzam na pery. Minulé leto som mala doma eos Lemon drop, ktorý obsahuje SPF, tak som iný balzam neriešila. No ten sa mi už podarilo minúť a teda musela som si kúpiť balzam. Popravde, výberu som nevenovala až tak veľa času a v košíku (v supermarkete, ehm) nakoniec skončil prvý ktorý som videla, konkrétnejšie Labello Sun Protect. Značku Labello vnímam ako takú klasiku v starostlivosti o pery, hoci jej balzamy na pery nevyhľadávam. Nákup bol nakoniec pomerne spontánny, prišla som do obchodu, vážila banány a o niekoľko metrov ďalej som zbadala stojan s opaľovacou kozmetikou, kde bol aj tento balzam. A tak skončil v košíku. 


Balzam sa predáva v klasickej tyčinke s obalom v žltej farbe. Samotná tyčinka je žltej farby a veľmi jemne vonia po niečom sladkom, pripomína to vanilku. Konzistencia tyčinky ja maslová, na pery sa nanáša úplne pohodlne a vytvára jednoliatu vrstvu. Po nanesení zanecháva na perách slabučký biely film. Ja som používanie balzamu zaradila do svojej dennej rutiny a nahradila som ním bežne používaný balzam. Takže po vsiaknutí do pier naň nanášam rúž. Inak, zdá sa mi, že hydratuje trochu menej akoby mohol. Neviem ako sú na tom Labello balzamy, už dlho som žiadny nemala, ale častejšie cítim potrebu balzam opäť naniesť, alebo si aspoň spojiť pery. Čo ma ešte nemilo prekvapilo je to, že balzam má trochu horkú pachuť, ktorá mi vadí. Ochrana pred slniečkom je však dostatočná a v tomto smere som nezaznamenala žiadne problémy s perami. Opätovne by som po ňom ale asi už nesiahla. Budúci rok skúsim vybrať niečo iné. Balzam má obsah 4,8 g a cena sa pohybuje okolo 2,5e.

Ako chránite svoju pleť a pery pred slniečkom Vy? Používate na tvár bežné opaľovacie mlieko, alebo ste si vybrali produkt s obsahom SPF? A aký balzam vyhral u Vás?

4 komentáre:

  1. Rty jsem si nikdy nějak zvlášť nechránila ani jsem s nimi neměla nikdy žádný problém po slunění :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Predtým ani ja, ale tak prevencia je prevencia :)

      Odstrániť
  2. Ja pouzivam ako ochranu sprej od Laroche posay, ale aj to len velmi zriedkavo, musim sa priznat, ze vlastne len ked sa idem opalovat ....
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za vaše komentáre ♥♥♥

Používa službu Blogger.

Celý obsah blogu, všetky moje fotografie a text sú chránené autorskými právami. Nesmú byť použité alebo šírené žiadnym spôsobom bež môjho výslovného súhlasu. Owl Heaven 2011-2017

Whole blog content, all of photographs and text are copyrighted and all right reserved. They may not be used or reproduced any way without my permission. Owl Heaven 2011-2017